Saturday, October 25, 2008

My 1st Post

Pada mereka yang telah mengenali diri aku, mungkin tahu yang aku telah mempunyai blog persendirian aku sendiri di worldid3a.com account, namun atas beberapa major factor yang tak mungkin dapat dihuraikan maka aku terpaksa membuka sebuah blog sendiri di blogger ini, sebabnya yang utama aku pilih kerana blogger membenarkan user mereka edit theme mereka sendiri secara percuma berbanding wordpress.com (sekian lama menggunakannya) yang perlu membayar dahulu service mereka untuk edit sebarang CSS anda ingin masukkan. Sesuatu yang agak sedih sebernanya kerana selama ini aku adalah gung-ho person kepada wordpress sendiri.

Namun begitu kemungkinan blog ini adalah untuk sementara masa sahaja kerana selepas ini aku mungkin memikirkan untuk membeli domain aku sendiri yang mungkin lebih merujuk kepada personaliti aku sendiri. Jangka masa tak ketahui, tunggulah rezeki lebih datang. ;-)

Oleh itu untuk membaca sebarang kisah blog aku bolehlah dilayari dilaman domain ini iaitu: shamhardy.blogspot.com ya, selamat sejahtera semua. Oh ya! Deepavali akan mendatang, oleh itu aku ingin ucapkan selamat hari Deepavali kepada semua rakyat hindu di Malaysia.

blog comments powered by Disqus

Talk to Sham

Do you have something to ask me? Perhaps chit chat? Or jut want to close-up knowing me? Just IM me on these places:

YM: fall2zero
Skype: shamhardy
GTalk: eisham

P/S: Anytime you want to add me, please also include your message to it, so i will know which planet you come from ;-)

See me broadcast live!

I Need Your Help

Currently i'm working on my new site called HypeCapsule.com, i need more help from anyone whose interested in being as writer for the blog. Its about music/arts anyway (http://shamhardy.blogspot.com/2008/11/hype-capsule-is-up.html), please read more details of the site on link given. So.. anyone whose interested can send me your application on my e-mail at: eisham[a]gmail.com or chat with me personally on Yahoo Messenger, GTalk and Skype. Both id can be checked on the left footer sidebar of this page. Thank you!

  © Blogger template Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP