Monday, December 15, 2008

2008 Mengucap, 2009 Menendang Di Perut

Lama rasanya aku tak menaip dalam blog aku, bukan sebab apa pun. rasanya macam aku dah terperangkap dalam kejar semua benda yang ada dalam dunia nih. Yeah, aku akui memang aku tamak Tapi.. aku just make a living here by involve in any things yang aku rasakan boleh bagi pros pada aku balik. Adalah benda tu, aku ceritakan semua akan datang.

BTW, 2009 is coming and bila aku rewind balik time aku tempuh all the way 2008 nih memang penuh dengan memori-memori galaksi alam semesta rasanya. Banyak sangat la benda yang berlaku, dan cepat pun terasa jugak. Tapi papepun, 2008 nih ada improvement aku dah lakukan a little................ bit! impressive achievement. hehe.. Even little sekalipun tapi boleh megoncangkan dunia! LOL!

Maafkan la andainya aku dah lama tak berblogging kat sini, dan berjanji akan kembali semula taip menaip segala perkara yang aku rasakan paut ditaip sejak azali lagi. Cet! And lepas nih kan, kalau aku taip everything aku mesti lakukan 2009 nih bagus gak kan? At least aku boleh tatap everyday and make sure every list must be tick meaning already done the job.

*Shit! lama sangat tak blog sampailupa letak nama tajuk blog nih. Adey! What a clumsy me..

blog comments powered by Disqus

Talk to Sham

Do you have something to ask me? Perhaps chit chat? Or jut want to close-up knowing me? Just IM me on these places:

YM: fall2zero
Skype: shamhardy
GTalk: eisham

P/S: Anytime you want to add me, please also include your message to it, so i will know which planet you come from ;-)

See me broadcast live!

I Need Your Help

Currently i'm working on my new site called HypeCapsule.com, i need more help from anyone whose interested in being as writer for the blog. Its about music/arts anyway (http://shamhardy.blogspot.com/2008/11/hype-capsule-is-up.html), please read more details of the site on link given. So.. anyone whose interested can send me your application on my e-mail at: eisham[a]gmail.com or chat with me personally on Yahoo Messenger, GTalk and Skype. Both id can be checked on the left footer sidebar of this page. Thank you!

  © Blogger template Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP